Poniżej przedstawimy kompletne kroki, które możesz podjąć, które skutecznie pomogą Ci zdobyć więcej polubień, wyświetleń, a nawet followersów na TikTok jako twórca.
TikTok może być twoim wejściem do viralowego świata, z tej platformy stale korzysta coraz więcej osób tworzących swoje własne profile i treści idąc w parze z trendami i wyzwaniami.
Widzieliśmy twórców, którzy zdobywają popularność dzięki jednemu viralowemu wideo, ale nie zawsze tak się dzieje. W tym artykule nauczymy Cię, jak zdobyć więcej polubień na TikTok, a także więcej wyświetleń.
Spis Treści
Czas oglądania jest wszystkim na TikTok. Algorytm TikTok ocenia twoje wideo na podstawie tego, jak długo ludzie oglądają je przed przejściem do następnego, co można zobaczyć w twoich TikTok Analytics.
Im dłużej Twój filmik jest w stanie utrzymać uwagę widzów, tym bardziej algorytm uzna, że jest on na tyle zabawny, że może zostać przesunięty na stronę Dla Ciebie.
Mając to na uwadze, oto kilka wskazówek, jak uzyskać więcej polubień na TikTok…
Pierwszą rzeczą, której potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podróż TikTok jest chwytliwa, relatywna i zapamiętywalna nazwa użytkownika. Unikaj trudnych do wymówienia nazw użytkowników lub długich słów, które sprawią, że Twój film będzie nudny. Możesz również zdecydować się na użycie swojego prawdziwego imienia i nazwiska, aby ludzie mogli Cię łatwo rozpoznać.
Oto kilka dodatkowych wskazówek, których możesz przestrzegać podczas tworzenia swojego profilu TikTok:
Budowanie niszy(unikalnego pomysłu) pozwala Twoim fanom odróżnić kim jesteś i co oferujesz. Jest to najbardziej skuteczny sposób, aby Twoja publiczność pozostała i oglądała więcej treści, które udostępniasz.
Ponadto, filmy, które są zauważane na TikTok są zazwyczaj świeżymi pomysłami lub nowymi zwrotami akcji, które są zabawne dla użytkowników do oglądania.
Czy to makijaż tutoriale, nauczanie języka angielskiego, lub komedii rutynowych; bardziej zabawne i odświeżające treści jest, tym bardziej prawdopodobne jest, że okaże się popularny.
Jeśli chcesz uzyskać więcej wyświetleń na TikTok, należy upewnić się, aby pozostać na szczycie trendów. To dlatego ludzie dobrze się bawią, robiąc wyzwania taneczne lub dołączając do różnych hashtagów na TikTok.
TikTok również agreguje filmy z wykorzystaniem trendów hashtagów i wyzwań dla użytkowników do przeglądania, oferując kolejną drogę dla Twojego profilu, aby zostać odkrytym przez innych użytkowników.
Ponieważ algorytm TikTok bierze pod uwagę czas oglądania, krótsze filmy są korzystne, ponieważ ludzie mogą łatwiej oglądać je do końca.
Nie oznacza to jednak tworzenia krótkich, bezwartościowych filmów, które nie są zabawne. Raczej nie przeciągaj wideo, jeśli Twój przekaz może być przekazany bardziej efektywnie.
Angażujące filmy TikTok zazwyczaj mają początek, środek i zakończenie; lub trzymaj się popularnego formatu.
Jeśli koncentrujesz się na konkretnym temacie, możesz podzielić swoje filmy na serie lub części. W ten sposób podsycasz ciekawość odbiorców i dajesz im powód do dalszego oglądania kolejnych filmów.
Zaangażowanie może sprawić lub złamać Cię. Ludzie, którzy lubią, udostępniają i komentują Twoje filmy mogą pomóc zwiększyć liczbę wyświetleń i wylądować na stronie Dla Ciebie większej liczby osób.
Aby promować zaangażowanie, możesz również odpowiadać na komentarze.
Aby Twój profil dotarł do większej liczby użytkowników, publikuj treści konsekwentnie i często. Zalecamy ustalenie planu lub harmonogramu dla filmów lub pomysłów, nad którymi możesz pracować w przyszłości.
Nawet tylko jeden solidny dzień kręcenia i edycji partii filmów, które są publikowane w dziennym lub tygodniowym harmonogramie może przejść długą drogę w przyciąganiu lojalnych i zaangażowanych odbiorców.
Influencerzy zawsze doradzają nowym twórcom, aby kontynuowali publikację, nawet jeśli nie zdobędziesz wielu wyświetleń w swoich pierwszych kilku filmach. Traktuj swoje konto TikTok jak inwestycję i zobowiązuj się do ulepszania swoich treści, a później będziesz zbierać nagrody.
Chociaż nie powinieneś uciekać się do clickbait, pomyśl o tym, jak zaintrygować swoich odbiorców, używając tytułów wideo jako haczyka. Upewnij się jednak, że zachęcisz ich do pozostania z wysokiej jakości treścią.
Jeśli masz chwytliwy tytuł, ale nudne wideo, lub co gorsza, tytuł jest mylący, ludzie nie będą lubić Twojego wideo.
Jedną z podstawowych wskazówek do naśladowania podczas publikowania filmów TikTok, aby uzyskać więcej polubień i wyświetleń jest znalezienie i użycie odpowiednich hashtagów. Hashtagi grupują filmy z tej samej kategorii, więc ludzie zainteresowani tematem hashtagów mogą śledzić Twoje treści.
Strona Dla Ciebie na TikTok jest jak strona Odkryj na innych platformach. Jest to miejsce, gdzie TikTok nagradza filmy, które jego zdaniem zainteresują użytkowników.
Jeśli TikTok uzna, że Twój materiał jest popularny, może promować go na stronie Dla Ciebie, spontanicznie zdobywając miliony wyświetleń i polubień z dnia na dzień.
Umieszczenie #fyp lub #ForYou w podpisie nie wystarczy. Twoja treść musi być faktycznie angażująca.
Chociaż początkujący influencerzy mogą nie mieć takich samych ustawień jak wielcy influencerzy, nadal powinieneś dążyć do tworzenia wysokiej jakości filmów. Podczas gdy Twoje treści mogą być dobre, złe oświetlenie lub słaba jakość wideo może wpłynąć na liczbę polubień, które otrzymasz.
Kiedy świetne pomysły są połączone z dobrym oświetleniem i kamerą, możesz oczekiwać, że więcej osób to polubi.
Jeśli jesteś muzykiem, masz możliwość tworzenia oryginalnej muzyki lub dźwięków na TikTok.
Ponieważ oryginalne źródło jest zawarte w filmach, które wykorzystują Twoje audio, możesz przyciągnąć więcej osób do swoich treści i uzyskać więcej wyświetleń w ten sposób.
Tak samo jak użycie modnych dźwięków w Twoich filmach pomogą Ci zostać zauważonym przez algorytm TikTok, tak samo duety z osobistościami TikTok dają Twoim filmom większą szansę na dotarcie do większej liczby odbiorców.
Teraz, gdy masz już jasny obraz tego, jak zdobyć więcej polubień na TikTok i przebrnąć przez jego algorytm, jesteś gotowy do pracy nad zwiększeniem liczby obserwujących. I kto wie, może pewnego dnia staniesz się wpływowym twórcą na TikTok.