Poradniki do TikTok

Jak zdobyć obserwujących na tiktok 2022

Jak zdobyć obserwujących na tiktok

Sposoby na obserwujących na TikTok

Chcesz zdobyć więcej followersów na TikTok? Trafiłeś we właściwe miejsce. Tutaj pokażemy Ci, jak zwiększyć liczbę swoich obserwujących na TikTok za pomocą 11 prostych rzeczy, które możesz zrobić od razu. Z ponad 100 milionami miesięcznych aktywnych użytkowników w samych Stanach Zjednoczonych, TikTok jest świetną platformą, na której warto skupić swoją uwagę marketingową.

TikTok jest jedną z najnowszych platform mediów społecznościowych i pomimo tego, że rozpoczął działalność w 2016 roku (ponad cztery lata temu), rok 2020 był dla platformy rokiem banerowym. Podczas gdy globalna pandemia trzymała ludzi w domach i z dala od ich przyjaciół, Tiktok gwałtownie zyskał na popularności. I wygląda na to, że nowość platformy jeszcze się nie wyczerpała. W rzeczywistości, w miarę rozwoju platformy, baza użytkowników wciąż obejmuje użytkowników spoza docelowej demografii Gen Z, najpierw rozszerzając się na Millennials, a następnie stając się coraz bardziej popularna wśród Gen X i Boomers (choć bazy Gen Z i Millennial są nadal najbardziej reprezentowane).

Jesteś gotowy, aby przyciągnąć uwagę ponad 800 milionów użytkowników TikTok na całym świecie? Zaczynajmy!

Jak zwiększyć liczbę followersów na TikTok

Jeśli chcesz odnieść sukces na TikTok, musisz pielęgnować rozległą obecność na platformie. Kiedy masz większą publiczność, dostaniesz więcej uwagi dla swojej marki, dzięki czemu możesz zwiększyć świadomość marki, zwiększyć sprzedaż i stworzyć trwałe relacje z grupą docelową. Chociaż istnieją platformy, które można wykorzystać, aby pomóc Ci uzyskać więcej obserwujących szybko, to naprawdę tylko pomoże Ci krótkoterminowe. Aby wykorzystać platformę do jej pełnego potencjału, potrzebujesz prawdziwych follow TikTok, którzy faktycznie dbają o Twoją markę i to, co masz do powiedzenia.

Na szczęście istnieje kilka sposobów, aby zwiększyć liczbę followersów TikTok w 2022 roku:

  • Zidentyfikuj swoją grupę docelową
  • Wykorzystaj trendy na TikTok
  • Edukuj swoich followersów
  • Skutecznie używaj hashtagów
  • Promuj swoje filmy
  • Publikuj na TikTok w odpowiednim czasie
  • Twórz i bierz udział w wyzwaniach TikTok
  • Nawiązuj kontakty z innymi twórcami TikTok
  • Korzystaj z treści generowanych przez użytkowników
  • Wypróbuj narzędzie do rozwoju TikTok
  • Wdrożenie CTA – wezwanie do działania

Przyjrzyjmy się bliżej tym wskazówkom, jak zwiększyć liczbę followersów na TikTok, abyś mógł zacząć wdrażać je już dziś!

Zidentyfikuj swoją grupę docelową

Jedną z najważniejszych rzeczy do zrobienia, jeśli chcesz zwiększyć liczbę swoich obserwujących TikTok jest zidentyfikowanie grupy docelowej. Podobnie jak inne platformy mediów społecznościowych, użytkownicy TikTok obejmują wiele demografii, lokalizacji i nisz. Typ treści, który działa dobrze dla jednej grupy, może nie rezonować z inną grupą. Tak więc, zanim zaczniesz tworzyć strategię marketingową TikTok lub strategię influencerów TikTok, ważne jest, aby dowiedzieć się, co Twoja grupa docelowa robi na tej platformie.

Kiedy już znajdziesz swoją grupę docelową, będziesz musiał stworzyć treści specjalnie dla niej. Podczas gdy Twoim celem jest zdobycie większej liczby followersów TikTok, ważne jest, aby podejść do tworzenia treści w celu edukowania i zabawiania swojej grupy docelowej, aby nawiązać prawdziwe połączenia. Nie wychodź i nie próbuj zdobywać followersów dla samego zdobywania followersów. Chcesz mieć odpowiednich naśladowców, takich, którzy są zainteresowani Twoją marką, produktami i usługami. Miliony naśladowców nie pomogą Ci, jeśli Ci naśladowcy nie są zainteresowani przejściem głębiej w Twój lejek marketingowy.

Wykorzystanie trendów

TikTok jest wszystkim o trendach i można drastycznie zwiększyć liczbę swoich Follow TikTok przez skoki na trendy, jak powstają. Oczywiście, tylko dlatego, że coś jest trendy, nie oznacza, że musisz brać w tym udział. Bądź roztropny w kwestii trendów, do których się przyłączasz, aby upewnić się, że są to trendy, w których uczestniczy również Twoja grupa docelowa.

Trendy TikTok to świetny sposób, aby odróżnić swoją markę od konkurencji i podzielić się nieco więcej osobowością swojej marki. Wystarczy spojrzeć na konto TikTok The Washington Post, aby dowiedzieć się, jak to się robi.

Edukuj swoich obserwujących

Najlepsze treści TikTok dla marek i influencerów są zarówno edukacyjne, jak i rozrywkowe. Wykorzystaj TikTok do tworzenia angażujących i edukacyjnych treści, które stanowią wartość dla Twoich followersów. Świetnym pomysłem jest wykorzystanie sprytnych treści TikTok do dzielenia się informacjami na temat swoich produktów i usług, które mogą najlepiej służyć Twoim odbiorcom i ułatwić im życie.

Używaj Hashtagów

Hashtagi są popularne na większości platform mediów społecznościowych, ponieważ ułatwiają znalezienie kolekcji treści, które Cię interesują. Używanie hashtagów na TikTok może pomóc Ci w zwiększeniu liczby odbiorców TikTok – szczególnie, gdy używasz kombinacji markowych hashtagów, hashtagów z trendami, hashtagów biznesowych i hashtagów ogólnych. Możesz znaleźć kilka świetnych hashtagów za pomocą tego darmowego narzędzia do generowania hashtagów TikTok.

Promocja krzyżowa Twoich filmów

Marketing nie może przetrwać tylko dzięki TikTokowi. Albo coś w tym stylu. TikTok nie istnieje w próżni. Solidna strategia marketingu cyfrowego musi obejmować inne platformy mediów społecznościowych, takie jak YouTube, Instagram, Facebook, a nawet Pinterest czy Reddit. Gdziekolwiek Twoja grupa docelowa spędza czas online, tam powinieneś być.

Wykorzystaj swoją obecność online do promocji krzyżowej swoich filmów TikTok, udostępniając treści TikTok na innych platformach mediów społecznościowych. Jeśli sprawdzisz Instagram Reels (odpowiedź Instagrama na TikTok), zauważysz, że wielu użytkowników Reels udostępnia swoje treści TikTok na platformie. Chociaż możesz łatwo po prostu dodać swoje filmy TikTok ze znakiem wodnym TikTok (idealne, aby wysłać swoich followersów z Instagrama na swój profil TikTok i zwiększyć liczbę swoich obserwujących TikTok), możesz również usunąć znaki wodne TikTok, aby zawartość wyglądała na natywną dla dowolnej platformy, na której ją udostępniasz.

Publikuj w odpowiednim czasie

Jednym z najlepszych sposobów, aby uzyskać więcej obserwujących TikTok jest upewnienie się, że publikujesz na TikTok w odpowiednim czasie. Najlepszy czas to oczywiście ten, kiedy Twoja publiczność jest najprawdopodobniej online. To może zająć trochę prób i błędów, aby znaleźć to słodkie miejsce, ale to jest tak warto. Zalecamy sprawdzenie narzędzia do planowania TikTok, aby zautomatyzować ten proces.

Twórz (i bierz udział) w wyzwaniach

Wyzwania na TikTok obfitują w wyzwania. Zalecamy uczestnictwo w tych samych wyzwaniach TikTok, w których uczestniczy Twoja grupa docelowa. Wiele z najbardziej popularnych wyzwań to wyzwania taneczne, więc bądź przygotowany na to, że możesz pokazać swoje najlepsze ruchy (i stać się trochę wrażliwy). Oprócz uczestnictwa w istniejących wyzwaniach, możesz tworzyć własne wyzwania na TikTok.

Nawiązuj kontakty z innymi twórcami TikTok

Pamiętaj, że TikTok, podobnie jak wszystkie platformy mediów społecznościowych, jest społecznościowy. W związku z tym ważne jest, aby angażować się w życie innych twórców na platformie TikTok, korzystając z funkcji duetu i ścieżek na TikTok w celu zwiększenia zaangażowania. Zacznij od znalezienia sposobów na włączenie edukacji o swoich produktach i usługach do tych działań angażujących (ale nie bądź spamerem), ale nie unikaj angażowania się z innymi twórcami tylko dlatego, że lubisz ich treści.

Korzystaj z treści generowanych przez użytkowników

W miarę tworzenia większej ilości treści i wyzwań na TikTok, zaczniesz gromadzić przyzwoitą kolekcję treści generowanych przez użytkowników. User-generated content (UGC) to po prostu treści tworzone przez użytkowników. Może pomóc zwiększyć zaufanie do Twojej marki, uzyskać większe zaangażowanie i zwiększyć liczbę followersów na TikTok.

Aby zdobyć dużo UGC, możesz rozpocząć własne wyzwanie, zorganizować konkurs lub rozpocząć trend z hashtagiem.

Narzędzia do dodawania darmowych obserwujących na tiktok

Nasz zespół programistów przygotował dla Was spejalną aplikację dzięki, której dodasz darmowych obserwujących na TikTok. Przejdź do menu nawigacyjnego na górze strony i wybierz „Fejm w 5 minut”, aby przejść do tego narzędzia.

Zdobądź więcej followersów TikTok dzięki kreatywności i wytrwałości

TikTok stale rośnie w popularność, więc jeśli jesteś zainteresowany w uzyskaniu więcej obserwujących na TikTok, nie ma czasu do stracenia. Korzystając z porad zawartych w tym artykule, będziesz na dobrej drodze do zdobycia większej liczby Obserwatorów TikTok, zwiększenia zaangażowania i budowania żywej społeczności na platformie. Z ponad 800 miliardów miesięcznych aktywnych użytkowników TikTok na całym świecie, jest to prawie gwarancja, że znajdziesz swoją grupę docelową na platformie – trzeba tylko tworzyć treści, które chcą zobaczyć.

Podstawowy kanał TikTok, strona For You, oferuje wysoce spersonalizowane treści dla każdego użytkownika w oparciu o filmy, które obejrzał i polubił, a także twórców TikTok, których śledzi. Uzyskanie treści na stronie For You TikTok jest kluczem do sukcesu na platformie, ale bez innych wskazówek z tej listy, prawdopodobieństwo dostania się na stronę For You, lub konsekwentnego umieszczania na niej, jest niewielkie.

Każda z porad w tym artykule jest ważna, ale nie daj się przytłoczyć. Nie musisz wdrażać każdej pojedynczej wskazówki naraz. Zacznij od skupienia się na dowiedzeniu się, co Twoi docelowi odbiorcy oglądają na TikTok i kiedy są najbardziej aktywni na platformie. Następnie stwórz wysokiej jakości treści (z CTA) i publikuj je w godzinach największej aktywności. Stamtąd będziesz w lepszej pozycji, aby pracować nad innymi sposobami na zwiększenie liczby followersów TikTok, które tutaj zawarliśmy.

Co najważniejsze, nie bój się angażować w relacje z docelowymi odbiorcami i próbuj kreatywnych sposobów na przyciągnięcie uwagi do swoich treści na TikTok. Z czasem zbudujesz potężną grupę odbiorców na TikTok, która pomoże Ci osiągnąć Twoje cele marketingowe.